AA3

View important news and announcements here.
User avatar
Fragnader
Posts: 1854
Joined: Mon Aug 07, 2006 11:56 pm
Xfire: fragnader2
America's Army 32 Digit GUID: C02FE49BEFD84FF13D5A8DB618AEEDB5
Location: USA
Contact:

AA3

Post by Fragnader » Wed Jun 17, 2009 3:02 pm

It's out, click on the link at the top of the index. :)

setarocks
Enlisted Member
Posts: 1253
Joined: Sat Jul 15, 2006 6:05 pm
Location: ___________.

Re: AA3

Post by setarocks » Wed Jun 17, 2009 4:49 pm

fuck aa3!
Image

{EOTS}XCoPMaNX{CO}
Posts: 4337
Joined: Fri Feb 17, 2006 11:41 am
Contact:

Re: AA3

Post by {EOTS}XCoPMaNX{CO} » Wed Jun 17, 2009 4:56 pm

Fuck you, Seta! lol
Image

Popemeister
Enlisted Member
Posts: 74
Joined: Tue Jun 27, 2006 10:22 pm
Contact:

Re: AA3

Post by Popemeister » Wed Jun 17, 2009 4:57 pm

It's still locked on steam for me...
Image

{EOTS}XCoPMaNX{CO}
Posts: 4337
Joined: Fri Feb 17, 2006 11:41 am
Contact:

Re: AA3

Post by {EOTS}XCoPMaNX{CO} » Wed Jun 17, 2009 5:02 pm

Popemeister wrote:It's still locked on steam for me...
Did you close Steam and reopen? Also go to settings, downloads and change the content server to something more remote from you if you have issues with the server being too busy.
Image

Popemeister
Enlisted Member
Posts: 74
Joined: Tue Jun 27, 2006 10:22 pm
Contact:

Re: AA3

Post by Popemeister » Wed Jun 17, 2009 5:03 pm

Yeah, I just updated Steam and it started validating. Sweet!
Image

Popemeister
Enlisted Member
Posts: 74
Joined: Tue Jun 27, 2006 10:22 pm
Contact:

Re: AA3

Post by Popemeister » Wed Jun 17, 2009 5:20 pm

Oh, great. I have to wait five more hours for it to finish downloading. It said the preload was complete, dammit. :x
Image

User avatar
{EOTS}Dj
Enlisted Member
Posts: 1885
Joined: Mon Jul 17, 2006 7:42 pm
Xfire: djo90

Re: AA3

Post by {EOTS}Dj » Wed Jun 17, 2009 5:27 pm

Meh, changed my location and stuff, it says it's downloading but it lies.
Image

User avatar
{EOTS}HHRoadKK
Major
Posts: 2772
Joined: Sat May 20, 2006 7:05 pm
Xfire: hhroadkk
Location: Catching a Shark off of Amity Island's Coast

Re: AA3

Post by {EOTS}HHRoadKK » Wed Jun 17, 2009 6:02 pm

{EOTS}Dj wrote:Meh, changed my location and stuff, it says it's downloading but it lies.

Yeah that shit happene dot me too, i just tried restarting steam see if that works.


EDIT:

Servers Too Buys D:<
Image
Image

User avatar
Fragnader
Posts: 1854
Joined: Mon Aug 07, 2006 11:56 pm
Xfire: fragnader2
America's Army 32 Digit GUID: C02FE49BEFD84FF13D5A8DB618AEEDB5
Location: USA
Contact:

Re: AA3

Post by Fragnader » Wed Jun 17, 2009 6:57 pm

Best bet now is through Steam.

AADC and Auth are experiencing major overload issues, so even if you get the game, you can't login or anything else.

Hang tight things will slowly get better. :)

User avatar
{EOTS}HHRoadKK
Major
Posts: 2772
Joined: Sat May 20, 2006 7:05 pm
Xfire: hhroadkk
Location: Catching a Shark off of Amity Island's Coast

Re: AA3

Post by {EOTS}HHRoadKK » Wed Jun 17, 2009 7:01 pm

yeah i got it downloading like 10 minutes after i posted it.
Image
Image

Popemeister
Enlisted Member
Posts: 74
Joined: Tue Jun 27, 2006 10:22 pm
Contact:

Re: AA3

Post by Popemeister » Wed Jun 17, 2009 9:46 pm

Well, I took a look at a couple of maps offline... sure as hell won't be playing this version until I get a new desktop, lol. Low resolution might be passable, but I don't want to bother.
Image

{EOTS}XCoPMaNX{CO}
Posts: 4337
Joined: Fri Feb 17, 2006 11:41 am
Contact:

Re: AA3

Post by {EOTS}XCoPMaNX{CO} » Thu Jun 18, 2009 1:39 am

Oh shit. What are your comp specs, Pope?
Image

User avatar
{EOTS}HHRoadKK
Major
Posts: 2772
Joined: Sat May 20, 2006 7:05 pm
Xfire: hhroadkk
Location: Catching a Shark off of Amity Island's Coast

Re: AA3

Post by {EOTS}HHRoadKK » Thu Jun 18, 2009 11:33 am

They need more authorization servers or a bigger net connection, god damn slackers.

EDIT:


Man this entire thing is a fucking mess right now, i keep getting errors on their website and shit too.
Image
Image

Popemeister
Enlisted Member
Posts: 74
Joined: Tue Jun 27, 2006 10:22 pm
Contact:

Re: AA3

Post by Popemeister » Thu Jun 18, 2009 1:41 pm

I'm on an xps 1330 laptop. Core Duo T8300 2.4ghz 3 gigs ram. Nvidia 8400m GS (128mb?). Trying to play full res thru a 22 inch lcd.
Image

{EOTS}XCoPMaNX{CO}
Posts: 4337
Joined: Fri Feb 17, 2006 11:41 am
Contact:

Re: AA3

Post by {EOTS}XCoPMaNX{CO} » Thu Jun 18, 2009 4:27 pm

Popemeister wrote:I'm on an xps 1330 laptop. Core Duo T8300 2.4ghz 3 gigs ram. Nvidia 8400m GS (128mb?). Trying to play full res thru a 22 inch lcd.
full res is probably a bad plan. lol. That is fairly new too, isn't it?
Image

User avatar
{EOTS}Dj
Enlisted Member
Posts: 1885
Joined: Mon Jul 17, 2006 7:42 pm
Xfire: djo90

Re: AA3

Post by {EOTS}Dj » Thu Jun 18, 2009 6:26 pm

lol, this really is the beta all over again. I scored Expert in every category on weapons familiarization and it said I failed xD Sheesh, I figured the launch would be like this but I was hoping I was wrong. Ah well. They'll sort it out in a few days.
Image

User avatar
Fragnader
Posts: 1854
Joined: Mon Aug 07, 2006 11:56 pm
Xfire: fragnader2
America's Army 32 Digit GUID: C02FE49BEFD84FF13D5A8DB618AEEDB5
Location: USA
Contact:

Re: AA3

Post by Fragnader » Thu Jun 18, 2009 7:35 pm

{EOTS}Dj wrote:lol, this really is the beta all over again. I scored Expert in every category on weapons familiarization and it said I failed xD Sheesh, I figured the launch would be like this but I was hoping I was wrong. Ah well. They'll sort it out in a few days.
It's because the auth servers are down, might be a few days till they get stuff sorted out. Nothing to do with the game itself.

setarocks
Enlisted Member
Posts: 1253
Joined: Sat Jul 15, 2006 6:05 pm
Location: ___________.

Re: AA3

Post by setarocks » Thu Jun 18, 2009 8:54 pm

fuck aa3!
Image

User avatar
Fragnader
Posts: 1854
Joined: Mon Aug 07, 2006 11:56 pm
Xfire: fragnader2
America's Army 32 Digit GUID: C02FE49BEFD84FF13D5A8DB618AEEDB5
Location: USA
Contact:

Re: AA3

Post by Fragnader » Sat Jun 20, 2009 12:38 am


Post Reply